MENÜ
Müşteri Hizmetleri0 (232) 782 15 15 / 0 (232) 782 50 50
Sepetim (0 Ürün)

Sepetinizde ürün bulunmuyor.

Zeytinyağı ve Zeytinle Sağlıklı Yaşamın Tadını Çıkarın! Tüm Ürünlerimiz
İade ve İptal Şartları

Siparişimi iptal etmek istiyorum ne yapmalıyım?

Yanlış ürün sipariş ettiyseniz veya fikrinizi değiştirdiyseniz siparişinizin kargo hazırlıkları başlamadan önce (siparişin verildiği gün saat 13.00’e kadar) siparişinizi iptal edebilirsiniz.

Siparişiniz hazırlık aşamasında ise ve ödemesini yaptıysanız ücret iadesi siparişinizin iptali sonrasında 5 iş günü içerisinde ilgili banka üzerinden kredi kartı hesabınıza yönlendirilir.

Eğer siparişiniz kargoya verilmişse sipariş iptali yapılamaz. Bu durumda siparişinizi iade etmeniz gerekmektedir. İade işlemi için teslimat adresinize gelen kargoyu açmamak şartıyla teslim almadan ve herhangi bir ücret ödemeden geri göndermeniz gerekmektedir. Ürünler tarafımıza ulaştıktan ve iade koşullarını sağladıktan sonra sipariş iptali gerçekleşecek ve ücret iadesi 5 iş günü içerisinde kredi kartı hesabınıza ilgili banka üzerinden yönlendirilecektir.

Sipariş oluştururken hata yaptım nasıl düzeltirim?

Ödeme adımından önce siparişinizle ilgili her türlü değişiklik/iptal işlemi yapılabilir. Ancak, ödeme yapıldıktan ve sipariş onayından sonra siparişinizde içerik değişimi, ürün ekleme ya da çıkarılması yapılamamaktadır. Bu durumda ilgili siparişinizin iptali için yukarıda belirtilen adımları izleyerek sipariş iptal/iade işlemi yapmanız gerekmektedir.